sekmadienis, spalio 19

B2S Birth sampler

Mano didžiai laimei, mažosios Ulytės ir jos laimingų tėvelių važiuosim sveikinti tik lapkričio vidury. Tad turiu dar šiek tiek laiko užbaigti metriką.

Liko tiek nedaug, bet užstrigau, suabejojau, tad prašau jūsų pagalbos...
Nė nebežinau, ar po gimimo data siuvinėti dar ir ūgį bei svorį, kaip ir yra parodyta originale. O ar tada nebus visas paveikslėlis perkrautas?

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Originale tai man visai gražiai užsipildo erdvė su ūgiu/svoriu, bet ten mažai tų skaičių ir raidžių... O pas mus su visokiais kg ir cm, gali ir kitaip atrodyt. Tu ant schemos užsipiešk visus skaičius ir pasižiūrėk, ar neužsigriozdina :)

Iš kitos pusės, jeigu nesiuvinėsi jų, tai tada reiktų pakeisti musės skridimo trajektoriją/punktyrą, kad apvaliau kaip nors eitų ir nesusidarytų aiški eilutė užrašymui.

Ale ir gražus bus metrikas! :)

Agnė rašė...

Man tai dabar kažko lyg trūksta, tuščia erdvė prašosi užpildoma.
O metrikas labai šaunus :)

Palmyra rašė...

Aš nesiuvinėčiau. Man ir taip paveikslėlis gražus :)

Vaida rašė...

Aš gal visgi praleisčiau tuos skaičiukus :). O šiaip puikus Jurgos pasiūlymas skaičius pasižymėti schemoj ir pažiūrėt, ar ne per daug visko bus.

Bet siuvinys tiesiog fantastiškas!